eprintid: 22346 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 3588 dir: disk0/00/02/23/46 datestamp: 2016-11-07 07:30:53 lastmod: 2016-11-07 07:30:53 status_changed: 2016-11-07 07:30:53 type: article metadata_visibility: show title: Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів language: ukraine abstract: у контексті задачного підходу до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів розробити навчальну модель процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів, навести приклад її реалізації в старшій ланці шкільної математичної освіти, представлений рівень змістово-теоретичного узагальнення задач співвіднести із зоною найближчого математичного розвитку школярів. creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: QA77 divisions: sch_man full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: «Математика в рідній школі» number: 9 pagerange: 31-33 refereed: TRUE citation: Семенець, С. П. (2016) Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі» (9). с. 31-33. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22346/1/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%E2%84%969_2016%20%D1%81.%2031-33.pdf