%0 Journal Article %A Федорова, М. А. %D 2014 %F zu2:22351 %I Кіровоград: Імекс-ЛТД %J Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді %K цінності, соціальні цінності, моральні цінності, методи виховання, засоби виховання. %P 350-359 %T Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки) %U http://eprints.zu.edu.ua/22351/ %X статті автор аналізує сутність поняття "цінності" у гуманітарних науках, класифікації цінностей, запропоновані у вітчизняній філософії. Розкрито окремі методичні поради до виховання етичних доброчесностей, запропоновані вченими у давніх країнах (Аристотель, Демокрит, Конфуцій, Сократ), також обґрунтовано педагогічні умови, форми і методи роботи з дітьми, виділені в історії зарубіжної педагогіки 17-19 ст., що оптимізують процес виховання соціально-моральних цінностей зростаючої особистості.