%0 Journal Article %@ УДК 371; 378; 364 ББК 88.8 %A Федорова, М. А. %D 2015 %F zu2:22353 %I Ужгород %J Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота %K слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності %P 189-191 %T Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів %U http://eprints.zu.edu.ua/22353/ %X м. Житомир У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності.