eprintid: 22353 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/23/53 datestamp: 2016-11-08 11:15:15 lastmod: 2016-11-08 11:15:15 status_changed: 2016-11-08 11:15:15 type: article metadata_visibility: show title: Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів language: ukraine abstract: м. Житомир У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності. keywords: слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності creators_name: Федорова, М. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 publication: Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота publisher: Ужгород pagerange: 189-191 refereed: TRUE issn: УДК 371; 378; 364 ББК 88.8 referencetext: 1. Брушлинский, А. В. Субъект: мышление, учение, воображение : избранные психологические труды / А. В Брушлинский. – 2-е изд. испр.– М.: Изд-во Моск. психолого-социального ин-та; Воронеж: НПО «Модэк», 2003. – 408 с. 2. Давыдов В.В. Научное обеспечение образования в свете нового педагогического мышления // Новое педагогическое мышление / Под ред. А.В. Петровского. - М.: Педагогика, 1989.– С. 64-89. 3. Леонтьев A.A. Язык и речевая деятельность в общей и педагогической психологии: Избранные психологические труды / А.А.Леонтьев. – М.: Московский психолого-социальный институт, Воронеж: НПО «МОДЭК», 2001. - 448с. 4. Назаренко Г.І. Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: автореферат дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.09 "Теорія навчання" / Ганна Іванівна Назаренко. – Криворізький державний педагогічний університет (Киiв). – Кривий Ріг, 2002. – 18 с. 5. Наступність у навчально-виховній роботі дитячого садка і школи / [упорядник З.Борисова]. – К.: Радянська школа, 1985. – 142с. 6. Сластенин В.А. и др. Педагогика: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; Под ред. В.А. Сластенина. - М.: Издательский центр "Академия", 2002. – 576 с. 7. Просвиркин В.Н. Технология преемственности в системе непрерывного образования: автореферат дис. ... д-ра пед. наук: спец. 13.00.01 "Общая педагогика, история педагогики и образования" / Владимир Николаевич Просвиркин; Институт теории и истории педагогики РАН – М., 2008. – 42 с. 8. Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание. Человек и мир / С. Л. Рубинштейн. – СПб.: Питер, 2003. – 512 с. 9. Рягин С. Н. Преемственность среднего общего и высшего профессионального образования в условиях их системных изменений : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 "Общая педагогика, история педагогики и образования" / Сергей Николаевич Рягин. – М., 2010. – 44 с. 10. Философская Энциклопедия: в 5-х т. / [под редакцией Ф. В. Константинова]. — М.: Советская энциклопедия, 1960—1970. – Т. 5. – 1970. – 740с. citation: Федорова, М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. с. 189-191. ISSN УДК 371; 378; 364 ББК 88.8 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22353/1/2015_%D0%A3%D0%B6%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4.PDF