relation: http://eprints.zu.edu.ua/22399/ title: Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій creator: Коневщинська, О. Е. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті обґрунтовано суттєві психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників з використанням засобів мережних технологій. Проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у навчально-виховному процесі. Виокремлено низку психолого-педагогічних чинників, що зумовлюють формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників, які базуються на взаємодії навчання, виховання й розвитку на всіх його етапах. Досліджено ефективність організації педагогічного процесу з використанням мережних технологій відповідно до принципів відкритої освіти, серед яких цілісність, неперервність і системність. publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/22399/2/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%83%D0%BC.%20%E2%84%965%202015.pdf identifier: Коневщинська, О. Е. (2015) Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 49 (5). с. 82-88. ISSN 2076-8184 relation: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1304 relation: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1304 language: ukraine