eprintid: 22399 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 6031 dir: disk0/00/02/23/99 datestamp: 2016-11-16 13:43:30 lastmod: 2016-11-16 13:45:35 status_changed: 2016-11-16 13:43:30 type: article metadata_visibility: show contact_email: ok17188vk@ukr.net title: Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано суттєві психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників з використанням засобів мережних технологій. Проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у навчально-виховному процесі. Виокремлено низку психолого-педагогічних чинників, що зумовлюють формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників, які базуються на взаємодії навчання, виховання й розвитку на всіх його етапах. Досліджено ефективність організації педагогічного процесу з використанням мережних технологій відповідно до принципів відкритої освіти, серед яких цілісність, неперервність і системність. keywords: психолого-педагогічні передумови; інформаційно-освітнє середовище; мережні технології educational: Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій creators_name: Коневщинська, О. Е. creators_id: ok17188vk@ukr.net ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Інформаційні технології і засоби навчання volume: 49 number: 5 publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України pagerange: 82-88 id_number: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1304 refereed: TRUE issn: 2076-8184 official_url: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1304 referencetext: Биков В. Ю. Мобільний простір і мобільно орієнтоване середовище інтернет-користувача: особливості модельного подання та освітнього застосування. / В. Ю. Биков // Інформаційні технології в освіті : збірник наукових праць. Випуск 17. – Херсон : ХДУ, 2013. – 204 с. Коневщинська О. Е. Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж / О. Е. Коневщинська // Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання Online: 2076-8184 2015. № 1 (45). С. 12-20. – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1196. Психологічні особливості соціалізації обдарованих дітей у віртуальному просторі: монографія / А .І. Лучинкіна, К. Г. Мілютіна, Т. А. Яншина. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. – 307 с. Формування інформаційного освітнього простору в процесі модернізації середньої загальної освіти: світові тенденції. Колективна монографія. – К. Педагогічна думка, 2007. – 292 с. Закон Парето или Принцип Парето 80-20. Назва з екрану. – Режим доступу http://www.elitarium.ru/zakon-pareto-princip-80-20/ Пінчук О. П. Історико аналітичний огляд розвитку соціальних сережних технологій і перспектив їх використання у навчанні / О. П. Пінчук // Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання Online: 2076-8184 2015. № 4 (48). С. 14–34. – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1267. Олексюк Н. В. Лебеденко Л. В. Використання електронних соціальних мереж у соціально-педагогічній роботі зі школярами / Н. В. Олексюк, Л. В.Лебеденко // Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання Online: 2076-8184. – 2015. – № 4 (48). – С. 88–102. – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1273. REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED) Bykov V. Mobile space and environment-oriented mobile Internet users: features model presentation and educational applications. / V. Yu. Bykov // Information technologies in education: Collection of scientific papers. Issue 17. – Kherson: KSU, 2013. – 204 р. (in Ukrainian). Konevshchynska O. E. development of the concept of information-educational environment of high school students learning in terms of the use of social networks, electronic / O. E. Konevshchynska // Information technologies and means of teaching. Electronic scientific specialized edition Online: 2076-8184 2015. № 1 (45). S. 12–20. Access: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1196 (in Ukrainian). Psychological features of socialization of gifted children in cyberspace: monograph / A. I. Luchynkina, K. G. Milutin, T. A. Yanshin. – K., Gifted Child Institute, 2014. – 307 р. (in Ukrainian). Forming informational educational space in the process of modernization of general secondary education: global trends. Collective monograph. – K .: "Pedagogical Thought", 2007. – 292 p. (in Ukrainian). The Law of Pareto Principle or Pareto's 80-20 [online]. – Available from : http://www.elitarium.ru/zakon-pareto-princip-80-20/ (in Ukrainian). Pinchuk O. Historical and analytical review of social serezhnyh technologies and prospects of their use in teaching / O..Pinchuk // Information technologies and means of teaching. Electronic scientific specialized edition Online: 2076-8184 2015. № 4 (48). S 14-34. Acess : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1267(in Ukrainian) Oleksyuk N. Lebedenko L. The use of electronic social networks in social and educational work with students / N. Oleksyuk, L. Lebedenko // Information technologies and means of teaching. Electronic scientific specialized edition Online: 2076-8184 – 2015. – № 4 (48). – S. 88–102. Access : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1273( in Ukrainian) citation: Коневщинська, О. Е. (2015) Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 49 (5). с. 82-88. ISSN 2076-8184 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22399/2/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%83%D0%BC.%20%E2%84%965%202015.pdf