relation: http://eprints.zu.edu.ua/22415/ title: Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові creator: Топачевський, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/22415/1/27.pdf identifier: Топачевський, С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). с. 136-140. ISSN 2076-6173 language: ukraine