%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Топачевський, С. К. %D 2016 %F zu2:22415 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K рекламний текст, структурна синтаксична компресія, семантично активні синтаксичні моделі, пропозиція, дієприкметник, герундій, інфінітив. %N 2 (84) %P 136-140 %T Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові %U http://eprints.zu.edu.ua/22415/ %X У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом.