eprintid: 22415 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/24/15 datestamp: 2016-11-15 20:51:52 lastmod: 2016-11-15 20:57:15 status_changed: 2016-11-15 20:51:52 type: article metadata_visibility: show title: Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові language: ukraine abstract: У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом. keywords: рекламний текст, структурна синтаксична компресія, семантично активні синтаксичні моделі, пропозиція, дієприкметник, герундій, інфінітив. creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: P1 full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (84) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 136-140 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Cardinaletti A. Small Clauses: Some Controversies and Issues of Acquisition / A. Cardinaletti, M. T. Guasti // Syntax and Semantics. – 1995. – Vol. 28. – P. 1–23. 2. Николаева Т. Г. Семантически осложнѐнные предложения с атрибутивными вторично-предикативными структурами в современном английском языке (на материале произведений художественного и научного стилей) : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. филол наук : спец. 10.02.04 "Германские языки" / Т. Г. Николаева. – Самара, 2008. – 24 с. 3. Блох М. Я. Теоретическая грамматика английского языка : [учеб. для студ. филол. фак. ун-тов и фак. англ. яз. педвузов] / М. Я. Блох – М. : Высш. школа, 1983. – 383 c. 4. A Theoretical English Grammar: syntax / [Irtenyeva N.F., Barsova O. M., Blokh M. Y., Shapkin A. P.]. – Moscow : Higher School Publishing House, 1969. – 144 p. 5. Николаева Т. Г. Особенности атрибутивно-причастного осложнения семантической структуры предложении в научном и художественном стилях современного английского языка [Електронний ресурс] / Т. Г. Николаева – Режим доступу : http://www.lib.csu.ru/vch/079/009.pdf. 6. Wekker H. A Modern Course in English Syntax / Herman Wekker, Liliane Haegeman. – London / New York : Routledge, 1985. – 202 p. 7. Стародумова Е. А. Синтаксис современного русского языка : уч. пособие / Е. А. Стародумова. – Владивосток : ТИДОТ ДВГУ, 2005. – 146 с. – Режим доступу : http://window.edu.ru/window/library?p_rid=41025. 8. Biber D. Compressed noun-phrase structures in newspaper discourse : The competing demands of popularization vs. economy / Douglas Biber // New Media Languge. – [J. Aitchison, D. M. Lewis (Ed.)]. – London and New York : Routledge, 2003. – 209 p. – pp. 169-181. 9. Morley G. D. Syntax in Functional Grammar. An introduction to lexicogrammar in systemic linguistics / G. David Morley. – London and New York : Continuum, 2000. – 248 p. 10. Сычев О. А. Филологический анализ американской рекламы / О. А. Сычев // Речевое воздействие в сфере массовой коммуникации. – М. : Наука, 1990. – С. 96–108. citation: Топачевський, С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). с. 136-140. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22415/1/27.pdf