eprintid: 22443 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 6031 dir: disk0/00/02/24/43 datestamp: 2016-11-16 23:40:50 lastmod: 2016-11-16 23:40:50 status_changed: 2016-11-16 23:40:50 type: article metadata_visibility: show contact_email: ok17188vk@ukr.net title: Організація процесу електронного навчання з використанням технології вебінару language: ukraine abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами аналізу сучасних підходів до організації навчального процесу дистанційної форми навчання з використанням інноваційної технології - вебінару. Проаналізовано форми організації вебінарів у процесі навчання, переваги їх використання, технічні засоби і платформи реалізації. Визначено, що організація єдиного віртуального середовища для навчання підвищить рівень взаємодії суб'єктів навчального процесу, а також забезпечить достатній рівень відкритості й доступності освітнього процесу. keywords: інформаційно-комунікаційні технології, вебінар, дистанційні технології навчання, Computer Supported collaborative Learning - CSCL, Learning Content Management System - LCMS, он-лайн семінар. educational: Організація процесу електронного навчання з використанням технології вебінару creators_name: Коневщинська, О. Е. creators_id: ok17188vk@ukr.net ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Інформаційні технології і засоби навчання volume: 25 number: 5 publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України pagerange: 1-20 refereed: TRUE issn: 2076-8184 official_url: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/574 referencetext: 1. Делор Ж. Образование: сокрытое сукровище / Ж. Делор // Перспективьы развития образования в ХХІ в.: отчет, представленный ЮНЕСКО международной комиссией по вопросам образования. - Париж : Юнеско, 1996. - 53 с. 2. Енциклопедія освіти. АПН. - К. : Юріном Інтер, 2008. 3. Кондратьева В. М. Что такое Вебинар? / В. М. Кондратьева // Научно- методический журнал «Информатика и образование». - 2011. - № 7 (225). - С. 25-26. 4. Кухаренко В. М. Використання вебінарів у навчальному процесі / В. М. Кухаренко // Комп'ютер в школі та сім'ї. - 2011. - № 2 (90). - С. 12-16. 5. Морозов М. Н. Системи совместной учебной деятельности на основе компьютерньїх сетей [Електронний ресурс] / М. Н. Морозов, А. В. Герасимов, М. Н. Курдюмова // Образовательньїе технологии и общество. - 2009. - Т. 12. - № 1. - Режим доступу : http:ifets.ieee.org/russian/periodical/journal/html. 6. Морзе Н. В. Методичні особливості вебінарів, як інноваційної технології навчання / Н. В. Морзе, О. В. Ігнатенко // Інформаційні технології в освіті : зб. наук. пр. - Херсон : ХДУ, 2010. - Вип. 5 - С. 31-39. 7. Освіта в Європі у 2020-2030 роках. Прогноз [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.pontydysgu.org/2010/01/crowd-sourcing-the-european- foresight-study-your=chance-to-be-an-expert/. 8. Портал Smart education [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www. smart-edu. com/. 9. Средства синхронного и асинхронного электронного обучения [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.trainings.ru/. 10. Царенко В. О. Вебінар як технологія навчального співробітництва учнів і вчителів середніх шкіл / В. О. Царенко // Інформаційні технології в освіті : зб. наук. пр. - Херсон : ХДУ, 2011. - Вип. 9. - С. 89-93. 11. Griffin R. Using Virtual Classroom Tools In Distance Learning: Can the Clasroom be Recreated at a Distance? [Електронний ресурс] / Griffin R., Parrish D. Reigh M. - Режим доступу : http://commons.internet2.edu/docs/CERMUSACollabEval.pdf. 12. Virtual clasrooma in educational provision:synchronous elearning systems for european institutions / [D. Keegan, E. Schwenke, H. Fritsch and others]. - Zentrales Institut fur Fernstudienforschung, 2005. - 150 s. 13. Software as a service. Материалл из Википедии - свободной Энциклопедии [Електронний ресурс].-Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/Software_as_a_service. citation: Коневщинська, О. Е. (2011) Організація процесу електронного навчання з використанням технології вебінару. Інформаційні технології і засоби навчання, 25 (5). с. 1-20. ISSN 2076-8184 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22443/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%E2%84%965%2825%29%202011.pdf