relation: http://eprints.zu.edu.ua/22444/ title: Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти creator: Коневщинська, О. Е. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB2300 Вища освіта description: Анотація. У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентності у категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів. publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/22444/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%E2%84%964%20%2842%29%202014.pdf identifier: Коневщинська, О. Е. (2014) Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 42 (4). с. 20-32. ISSN 2076-8184 relation: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1117/827 language: ukraine