%0 Journal Article %@ 2076-8184 %A Коневщинська, О. Е. %D 2014 %F zu2:22444 %I Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України %J Інформаційні технології і засоби навчання %K дистанційна освіта; ресурсний центр дистанційної освіти; ІКТ- компетентність; рівні ІКТ-компетентності. %N 4 %P 20-32 %T Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/22444/ %V 42 %X Анотація. У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентності у категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.