%0 Journal Article %@ 2076-8184 %A Коневщинська, О. Е. %D 2013 %F zu2:22445 %I Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України %J Інформаційні технології і засоби навчання %K дистанційна освіта; кадрове забезпечення; ресурсний центр дистанційної освіти; професійна компетентність; професійні якості. %N 6 %P 182-195 %T Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/22445/ %V 38 %X У статті проаналізовано основні категорії фахівців, які здійснюють організаційну, адміністративну, навчально-методичну, технічну, технологічну підтримку процесу дистанційного навчання. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення додаткових освітніх програм у галузі ІКТ і дистанційної освіти для робітників освітньої галузі, а також організаційне, методичне та технічне забезпечення впровадження і розвитку ІКТ та дистанційної освіти за освітніми програмами. Визначено основні вимоги до кваліфікаційного рівня кадрового забезпечення. Охарактеризовано комплекс професійно значущих якостей викладачів-тьюторів необхідних для успішної професійної діяльності. Виокремлено складові професійної компетентності мережних викладачів відповідно до структури діяльності.