relation: http://eprints.zu.edu.ua/22471/ title: Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні creator: Коневщинська, О. Е. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1603 Середня освіта. Вищі школи description: Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик. publisher: Черкаси: ЧДТУ date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/22471/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D0%86%D0%A2%D0%9E%D0%9D%D0%A2%202010.pdf identifier: Коневщинська, О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. с. 13-15. language: ukraine