%0 Journal Article %A Коневщинська, О. Е. %D 2010 %F zu2:22471 %I Черкаси: ЧДТУ %J Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010) %K діалогова взаємодія суб"єктів,дистанційне навчання %P 13-15 %T Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні %U http://eprints.zu.edu.ua/22471/ %V 2 %X Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик.