eprintid: 22471 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 6031 dir: disk0/00/02/24/71 datestamp: 2016-11-17 17:57:31 lastmod: 2016-11-17 17:57:31 status_changed: 2016-11-17 17:57:31 type: article metadata_visibility: show contact_email: ok17188vk@ukr.net title: Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні language: ukraine abstract: Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик. keywords: діалогова взаємодія суб"єктів,дистанційне навчання educational: Особливості діалогової взаємодії суб"єктів у дистанційному навчанні creators_name: Коневщинська, О. Е. creators_id: ok17188vk@ukr.net ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010) volume: 2 publisher: Черкаси: ЧДТУ pagerange: 13-15 refereed: TRUE referencetext: 1. Коневщинська О.Е. Деякі проблеми проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні / Коневщинська О.Е. // Освіта в інформаційному суспільстві: до 25-річчя шкільної інформатики : Матеріали науково-практичної конференції. – К. : Ун-т ім.. Б.Гринченка, 2010. – С.102-104 citation: Коневщинська, О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. с. 13-15. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22471/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D0%86%D0%A2%D0%9E%D0%9D%D0%A2%202010.pdf