%0 Journal Article %A Коневщинська, О. Е. %D 2010 %F zu2:22472 %I К.: Київський ун-т імені Бориса Грінченка %J Матеріали науково-практичної конференції "Освіта в інформаційному суспільстві: до 25-річчя шкільної інформатики" %K проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні,проектуванні навчального середовища %P 102-104 %T Деякі проблеми проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні %U http://eprints.zu.edu.ua/22472/ %X З удосконаленням веб-технологій з'являються нові можливості з точки зору інтерактивності та гнучкого доступу до різноманітних засобів передачі інформації, які кидають виклик традиційним підходам до організації онлайнових навчальних середовищ. Основні труднощі при цьому пов'язані з належним проектуванням, з тим щоб у результаті отримати таке навчальне середовище, яке позитивно впливає на мотивацію та результат навчання, а також забезпечує комунікацію між автором системи та студентом. Проблеми комунікації можна вирішити за допомогою грамотно спроектованого інтерфейсу користувача, який враховував би закономірності сприйняття, у тому числі естетичні, структурно-графічні норми, питання інтерактивності та навігації, а також методи візуальної організації.