eprintid: 22730 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 4678 dir: disk0/00/02/27/30 datestamp: 2016-12-11 15:16:36 lastmod: 2016-12-11 15:16:36 status_changed: 2016-12-11 15:16:36 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів language: ukraine creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 71-102 refereed: TRUE citation: Антонова, О. Є. (2016) Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія. с. 71-102. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22730/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.pdf