eprintid: 22780 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/27/80 datestamp: 2016-12-19 07:14:13 lastmod: 2016-12-19 07:14:13 status_changed: 2016-12-19 07:14:13 type: book metadata_visibility: show title: Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты language: russian abstract: У монографії концептуалізується новітній напрям педагогіки – педагогічна парадоксологія, яка спрямована на розвиток у суб’єктів освітнього процесу творчо-діалектичного нелінійного парадоксального мислення. Монографія, що постає комплексним міждисциплінарним дослідженням, характеризується високою інформаційно-теоретичною щільністю викладення матеріалу, оскільки залучає такі предметні галузі, як педагогіка, психологія, акмеологія, біологія, біоритмологія, екологія, психофізіологія, психофізика, когнітивна психофізика, медицина, лінгвістика, психолінгвістика, філософія як форма суспільної свідомості, міфологія, етика, естетика, соціологія, культурологія, релігієзнавство, богослов'я, літературознавство, антропологія, логіка (класична, діалектична, некласична), семіотика, постнекласика, синергетика, системний аналіз та системологія, кібернетика та теорія управління, квантова фізика та космологія, природознавство в цілому. semdensity: veryhigh creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public monograph_type: other date: 2016-12-09 date_type: published publisher: Рута-Волинь place_of_pub: Житомир refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2016) Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты. Рута-Волинь, Житомир. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22780/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%81%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F_2016.pdf