%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2013 %F zu2:22790 %I К.: ТОВ "Видав чине підприємство" ЕДЕЛЬВЕЙС" %J Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої. %K педагогічні міфи, фундаменталізація знань, міждисциплінарний характер знань. %P 239-250 %T Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів %U http://eprints.zu.edu.ua/22790/ %X Аналізуються базові міфи сучасної освіти. Робиться висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа має орієнтуватися не стільки на охоплення знань та технологій, які зростають лавиноподібним чином, а скоріше на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер.