eprintid: 22790 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/27/90 datestamp: 2016-12-19 13:17:54 lastmod: 2016-12-19 13:17:54 status_changed: 2016-12-19 13:17:54 type: article metadata_visibility: show title: Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів language: ukraine abstract: Аналізуються базові міфи сучасної освіти. Робиться висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа має орієнтуватися не стільки на охоплення знань та технологій, які зростають лавиноподібним чином, а скоріше на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер. keywords: педагогічні міфи, фундаменталізація знань, міждисциплінарний характер знань. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2013 publication: Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої. publisher: К.: ТОВ "Видав чине підприємство" ЕДЕЛЬВЕЙС" pagerange: 239-250 refereed: TRUE referencetext: 1. Вайнцвайг П. Десять заповедей творческой личности. – М.: Прогресс, 1990. – 192 с. 2. Вознюк А.В., Дубасенюк А.А. Философские основания педагогической аксиоматики: монография. – Житомир, Изд. ЖГУ им. И.Франко, 2011. – 564 с. 3. Гончаренко С.У. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С.У. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. 4. Движущие силы развития личности: Сборник научных трудов. – Тюмень: Томский гос.университет, 1976. – 118 с. – С. 86. 5. Коваль Л.Г. Соціальна педагогіка / Соціальна робота: Навч. Посібник / Л.Г. Коваль, I.Д. Зверева, С.Г. Хлебік. – К.: ІЗМН, 1997. – 392 с. 6. Колісник В. М. Виховання: концептуально-психологічний аспект // Освіта і управління. – 2003. – Т. 6. – № 3. – С. 79-89. 7. Обухова Л.Ф. Детская психология: теории, факты, проблемы / Л.Ф. Обухова. – М.: Тривола, 1995. – 357 с. – С. 110. 8. Патцлафф Р., Кальдер Т. и др. Лейтмотивы вальдорфской педагогики. От трех до девяти лет / Перевод с немецкого. – К.: Изд-вл "НАИРИ", 2008. – 144 с. – С. 90-93. 9. Петров А. Ключ к сверхсознанию / А. Петров. – М.: Культура, 1999. – 176 с. 10. Петровский А.В. Нерешенные проблемы перестройки педагогической науки / А.В. Петровский / Новое педагогическое мышление. – М.: Педагогика, 1989. – С. 9. 11. Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проб¬лем / О.В. Сухомлинська. – К.: АПН, 2003. – 68 с. 12. Тюников Ю.С., Мазниченко М.А. Педагогическая мифология: учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по пед. специальностям. – М.: Гуманитар. изд.центр ВЛАДОС, 2004. – 352 с. 13. Чалдини Р. Психология влияния / Р. Чалдини. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 272 с. 14. Oppenheimer Todd. The Flickering Mind: Saving Education from the False Promise of Technology. – N.Y.: Random House, Trade Paperback. – 528 p. [Електронний ресурс]. Режим доступу. – ttp://www.booknoise.net/flickeringmind/ citation: Вознюк, О. В. (2013) Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів. Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої.. с. 239-250. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22790/1/voznyuk_Mifi.PDF