eprintid: 22798 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/27/98 datestamp: 2016-12-19 13:18:43 lastmod: 2016-12-19 13:18:43 status_changed: 2016-12-19 13:18:43 type: article metadata_visibility: show title: Психологічні чинники ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу language: ukraine abstract: На основі синергетичної педагогічної парадигми та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини здійснюється спроба системного аналізу методологічних засад психологічних чинників ефективної педагогічної дії. Репрезентується системна структура педагогічної дії (впливу) та наводяться ефективні методичні напрями педагогічної дії. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 publication: Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю /за ред. І.А. Зязюна, О.А.Дубасенюк publisher: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка pagerange: 144-152 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2011) Психологічні чинники ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю /за ред. І.А. Зязюна, О.А.Дубасенюк. с. 144-152. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22798/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9E.PDF