relation: http://eprints.zu.edu.ua/22803/ title: Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище creator: Вознюк, О. В. subject: L Освіта (Загальне) description: Проаналізовано основні критерії еталонної освітньої системи, яка відповідає такому освітньо-розвивальному середовищу, в котрому інтегрально-комплексним чином реалізується триєдина педагогічна мета – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях реалізує зазначену мету. Доводиться, що серед педагогічних систем всіх часів і народів саме педагогічна система А.С.Макаренка найбільш повно відповідає зазначеним вище критеріям еталонної педагогічної системи й еталонного розвивального середовища. publisher: Вид-во СумДПУ date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/22803/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%A1%D1%83%D0%BC%D0%B8_%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.PDF identifier: Вознюк, О. В. (2013) Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (3). с. 10-20. language: ukraine