%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2013 %F zu2:22803 %I Вид-во СумДПУ %J Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології %N 3 %P 10-20 %T Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище %U http://eprints.zu.edu.ua/22803/ %X Проаналізовано основні критерії еталонної освітньої системи, яка відповідає такому освітньо-розвивальному середовищу, в котрому інтегрально-комплексним чином реалізується триєдина педагогічна мета – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях реалізує зазначену мету. Доводиться, що серед педагогічних систем всіх часів і народів саме педагогічна система А.С.Макаренка найбільш повно відповідає зазначеним вище критеріям еталонної педагогічної системи й еталонного розвивального середовища.