eprintid: 22803 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/28/03 datestamp: 2016-12-19 13:18:47 lastmod: 2016-12-19 13:18:47 status_changed: 2016-12-19 13:18:47 type: article metadata_visibility: show title: Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище language: ukraine abstract: Проаналізовано основні критерії еталонної освітньої системи, яка відповідає такому освітньо-розвивальному середовищу, в котрому інтегрально-комплексним чином реалізується триєдина педагогічна мета – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях реалізує зазначену мету. Доводиться, що серед педагогічних систем всіх часів і народів саме педагогічна система А.С.Макаренка найбільш повно відповідає зазначеним вище критеріям еталонної педагогічної системи й еталонного розвивального середовища. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2013 publication: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології number: 3 publisher: Вид-во СумДПУ pagerange: 10-20 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2013) Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (3). с. 10-20. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22803/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%A1%D1%83%D0%BC%D0%B8_%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.PDF