eprintid: 22859 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/28/59 datestamp: 2016-12-20 09:09:53 lastmod: 2016-12-20 09:09:53 status_changed: 2016-12-20 09:09:53 type: article metadata_visibility: show title: Сучасні тенденції розвитку української системи освіти language: ukraine abstract: Метою статті є аналіз проблеми переходу української школи на 12-річний термін навчання. Наголошується, що вирішення зазначеної проблеми має орієнтуватися на її системний аналіз, а це потребує врахування глибинних тенденцій розвитку сучасної цивілізації та докорінної реформи школи, що має проводитись на довгостроковій основі, оскільки від школи як соціального інституту залежить розвиток всього суспільства у всій цілісності його компонентів. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2010 publication: Вісник Національної академії оборони України. Зб-к наук. праць number: 4 publisher: К.: НУОУ pagerange: 28-32 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк О.В. Динаміка та структура економічних феноменів: спроба філософського синтезу / О.В. Вознюк, О.Р. Тичина. – Житомир: Волинь, 1998. – 132 с. 2. Гончаренко С. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С.У. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. 3. Гриценко: 12 років шкільного навчання це помилка. Треба виправляти. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/school/news/6645 4. Гуманистические тенденции в непрерывном образовании в России и США /Под ред M. В. Кларина, И. H. Семенова. – M, 1994. – 356 с. 5. Дискуссия о том, сколько лет должна длиться учеба в средней школе, вспыхнула с новой силой. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://vitat.com.ua/diskussiya-o-tom-skolko-let-dolzhna-dlitsya-ucheba-v-srednej-shkole-vspyxnula-s-novoj-siloj/ 6. Дьюи Дж. Школы будущeго / Д. Дьюи. – М.: Работник просвещения, 1922. – 321 с. 7. Дьяконов И.М. Пути истории. От древнейшего человека до наших дней / И.М. Дьяконов. – М., 1994. – 400 с. 8. Законопроект о школьном десятилетнем обучении нажил массу врагов, но за него – сами ученики. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/school/school_today/6655 9. Модель дванадцятирічної школи відповідає загальноприйнятим у світі термінам здобуття середньої освіти та зумовлена входженням України у світовий освітній простір. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/school/news/6646 10. Новиков П.М. Опережающее профессиональное образование: Научно-практическое пособие / П.М. Новиков, В.М. Зуев. – М.: РГАТиЗ. 2000. – 266 с. 11. Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проб¬лем / О.В. Сухомлинська. – К.: АПН, 2003. – 68 с. 12. Школьные реформы: отмена тестов и 12 лет учебы. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://for-ua.com/main/2010/03/30/081115.html 13. Чалдини Р. Психология влияния / Р. Чалдини. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 272 с. citation: Вознюк, О. В. (2010) Сучасні тенденції розвитку української системи освіти. Вісник Національної академії оборони України. Зб-к наук. праць (4). с. 28-32. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22859/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%BA%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9.PDF