eprintid: 22860 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/28/60 datestamp: 2016-12-20 09:10:00 lastmod: 2016-12-20 09:10:00 status_changed: 2016-12-20 09:10:00 type: article metadata_visibility: show title: Кіберсоціалізаційні наслідки комп’ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційного простору language: ukraine abstract: У статті розглядаються негативні кіберсоціалізаційні наслідки комп'ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційно-освітнього простору. За таких умов особливої актуальності набуває нова парадигма освіти та виховання, спрямована на розвиток творчого діалектичного мислення, та профілактичні заходи щодо загроз кіберсоціалізації. keywords: кіберсоціалізація, комп’ютерізація навчання, соціально-педагогічне середовище, системна криза людської цивілізації, квантовий комп’ютер, двійкова та трійкова логіка. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2013 publication: Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки. pagerange: 23-35 refereed: TRUE referencetext: 1. Беляев М.И. Милогия. – Краснознаменск: “Полиграф”, 2001. – 588 с. 2. Брагина Н. Н., Доброхотова Т. А. Функциональные асимметрии человека.– М.: Медицина, 1988. – 288 с. – С. 10. 3. Вайнцвайг П.Десять заповедей творческой личности. – М.: Прогресс, 1990. – 192 с. 4. Валиев К.А Квантовая информатика: компьютеры, связь и криптография // Вестник РАН. – 2000. – Т. 70. – № 8. – С. 688-695. 5. Вознюк А.В. Философские основания педагогической аксиоматики: монографія / А.В.Вознюк, А.А.Дубасенюк. – Житомир, Изд. ЖГУ им. И.Франко, 2011. – 564 с. – С. 240-250. 6. Гончаренко С. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. 7. Горелов И. Н. Разговор с компьютером: Психлингвистический аспект проблемы. – М.: Наука, 1987. – 256 с. – С. 79. 8. Движущие силы развития личности: Сборник научных трудов. – Тюмень: Томский гос.университет, 1976. – 118 с. – С. 86. 9. Інформаційно-психологічні аспекти кіберсоціалізації людини. Збірник доповідей наукового семінару 24 квітня 2013 року. – Житомир, ЖВІНАУ, 2013. – 60 с. 10. Інформаційно-психологічні аспекти кіберсоціалізації людини. Збірник доповідей наукового семінару 24 квітня 2013 року. – Житомир, ЖВІНАУ, 2013. – 60 с. 11. Коваль Л.Г. Соціальна педагогіка / Соціальна робота: Навч. Посібник / Л.Г. Коваль, I.Д. Зверева, С.Г. Хлебік. – К.: ІЗМН, 1997. – 392 с. – С. 295-297. 12. Колісник В. М. Виховання: концептуально-психологічний аспект // Освіта і управління. – 2003. – Т. 6. – № 3. – С. 79-89. 13. Обухов Я. Л. Символдрама и современный психанализ. Сборник статей / Я. Л. Обухов. – Харьков : Регион-инфор, 1999. – 252 с. 14. Обухова Л.Ф. Детская психология: теории, факты, проблемы / Л.Ф. Обухова. – М.: Тривола, 1995. – С. 110. 15. Патцлафф Р., Кальдер Т. и др. Лейтмотивы вальдорфской педагогики. От трех до девяти лет / Перевод с немецкого. – К.: Изд-вл "НАИРИ", 2008. – 144 с. – С. 90-93. 16. Петров А. Ключ к сверхсознанию / А. Петров. – М.: Культура, 1999. – 176 с. – С. 4-15. 17. Петров М. К. Самосознание и научное творчество. – Ростов-на-Дону: Изд. РГУ, 1992.– 220 с. 18. Плешаков, В. А. Киберсоциализация человека: от Homo Sapiens’a до "Homo Cyberus’a"? / В. А. Плешаков // Вопросы воспитания, 2010. – № 1 (2). – С. 92-97. 19. Развитие личности ребенка: Пер. с англ. /Обл.ред. А.М. Фонарева. – М.: Прогресс, 1987. – 272 с. 20. Свядощ А. М. Неврозы / А. М. Свядощ. – М.: Медицина, 1982. – 368 с. – С. 224. 21. Стахов А.П. О возможной причине участившихся аварий при выводе российских спутников // "Академия Тринитаризма", М., Эл № 77-6567, публ.17146, 26.12.2011 22. Уилсон А.Р. Квантовая психология / А.Р. Уилсон. – К.: Янус, 1999. – 224 с. – С. 26. 23. Урманцев Ю. А. Начала общей теории систем // Системный анализ и научное знание. – М.: Наука, 1978. – С. 5–33. – С. 21. 24. Фролькис В.В. Старение и увеличение продолжительности жизни. – Л.: Наука, 1988. – 239 с. – С. 150. 25. Цехмістро І.З. Голістична філософія науки. – Харків: АКТАС. 2003. – 285 с. 26. Hameroff S., Penrose R. Orchestrated reduction of quantum coherence in brain microtubules: A model of consciousness // Toward a Science of Consciousness: The First Tucson Discussions and Debates. – Tucson, 1996. – Р. 45-56. 27. Oppenheimer Todd. The Flickering Mind: Saving Education from the False Promise of Technology. – N.Y.: Random House, Trade Paperback. – 528 p. 28. Sarfatti J. Is Consciousness a Violation of Quantum Mechanics? // Toward a Science of Consciousness. The First Tucson Discussions and Debates. Tucson, 1996. – Р. 56-75. 29. Stapp H.P. Mind, matter, and quantum mechanics. – Berlin, 1993. – 124 р 30. Young A. The Reflexive Universe: Evolution of Consciousness. – N. Y.: Delacorte Press, 1976. – 200 р. citation: Вознюк, О. В. (2013) Кіберсоціалізаційні наслідки комп’ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційного простору. Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки.. с. 23-35. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22860/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9C%D0%90%D0%9D_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_3_%D0%B1%D0%B5%D0%B7_%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2.PDF