eprintid: 22864 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/28/64 datestamp: 2016-12-20 09:23:12 lastmod: 2016-12-20 09:23:12 status_changed: 2016-12-20 09:23:12 type: article metadata_visibility: show title: Проблемні питання вищої освіти: виклики сучасної цивілізації як чинники створення педагогічних міфів language: ukraine creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 publication: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи", Житомир, 10-11 листопада 2011 р publisher: Житомир: Полісся pagerange: 59-67 refereed: TRUE referencetext: Бердяев Н. Самопознание. – М.: "ДЭМ", 1990. – 336 с. Брандес В.М., Вознюк О.В. Проблеми дитячої обдарованостi в контекстi нейрофiзiологiчних поглядiв: концепцiя функцiональної асиметрiї мозку людини // Вiсник Житомирського педагогiчного унiверситету. – 2000. – № 4. – С. 35-40. (http://studentam.net.ua/content/view/7524/97) Вознюк О.В., Дубасенюк О.А. Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід: Монографія. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 684 с. (http://eprints.zu.edu.ua/4073/) Вознюк А.В., Дубасенюк А.А. Философские основания педагогической аксиоматики: монография. – Житомир, Изд. ЖГУ им. И.Франко, 2011. – 564 с. (http://eprints.zu.edu.ua/5167/) Вознюк О.В. Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.) : навч.-метод. Посібник / за ред. проф. П. Ю. Сауха. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2008. – 128 с. (http://eprints.zu.edu.ua/4036/) Вознюк О.В. Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей // Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль, 2009. – С. 36-42. Вознюк О.В. Сутність феномену обдарованості // "Іінтелект і особистість", семінар. Матеріалі семінару "Інтелект і особистість" та круглого столу "Структура особистості дитини у віковому вимирі", 27 квітня 2010 р / НАПН, Ін-т обдар.дитини. – К., 2010. – С. 31-32. Вознюк О.В., Дубасенюк О.А. Особистісні детермінанти обдарованості // Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару "Структура обдарованості у віковому вимірі", 20 жовтня 2010 р. – К.: Институт обдарованої дитини НАПН Украєни, 2010. – С. 45-58. Вознюк О.В. Концепція формування досліднцьких умінь та актуалізації дослідницьких здібностей у дітей та молоді // Матеріали Всеукраїньскої конференції "Розвиток дослідницьких здібностей обдарованих дітей та молоді", 11-12 травня 2011 р., м. Житомир. – ІОД. – 2011. – С. 60-75. Вознюк О.В. Спроба обгрунтування універсального підходу до діагностики обдарованості // Методичині основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітніх галузей): Матеріали науково-практичного семінару 15 вересня 2011 р., м. Київ. – К.: ІОД НАПН України, 2011. – С. 34-40. Гончаренко С. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С.У. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. Коменский, Я. А. Избранные педагогические сочинения в 2-х т. — Т. 2. — М.: Педагогика, 1982. — 576 с. Лещенко М. Теоретико-методологічні засади творення педагогічної реальності в умовах сучасного соціуму / М. Лещенко // Професійна освіта: педагогіка і психологія. Українсько-польський журнал. – 2007. – № 9. – С. 41–48. Обухова Л.Ф. Детская психология: теории, факты, проблемы / Л.Ф. Обухова. – М.: Тривола, 1995. – 357 с. Петров А. Ключ к сверхсознанию / А. Петров. – М.: Культура, 1999. – 176 с. Петровский А.В. Нерешенные проблемы перестройки педагогической науки / А.В. Петровский / Новое педагогическое мышление. – М.: Педагогика, 1989. – С. 5-35. Развитие личности ребенка: Пер. с англ. /Обл.ред. А.М. Фонарева. – М.: Прогресс, 1987. – 272 с. Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проб¬лем / О.В. Сухомлинська. – К.: АПН, 2003. – 68 с. Тюников Ю.С., Мазниченко М.А. Педагогическая мифология: учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по пед. специальностям. – М.: Гуманитар. изд.центр ВЛАДОС, 2004. – 352 с. Чалдини Р. Психология влияния / Р. Чалдини. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 272 с. Oppenheimer Todd. The Flickering Mind: Saving Education from the False Promise of Technology. – N.Y.: Random House, Trade Paperback. – 528 p. [Електронний ресурс]. Режим доступу. – ttp://www.booknoise.net/flickeringmind/ citation: Вознюк, О. В. (2011) Проблемні питання вищої освіти: виклики сучасної цивілізації як чинники створення педагогічних міфів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи", Житомир, 10-11 листопада 2011 р. с. 59-67. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22864/1/%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%AE%D0%9A_%D0%9F%D0%95%D0%94_%D0%BC%D0%B8%D1%84%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F_%D0%B1%D0%B5%D0%B7_%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2.PDF