eprintid: 22869 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/28/69 datestamp: 2016-12-20 09:09:08 lastmod: 2016-12-20 09:09:08 status_changed: 2016-12-20 09:09:08 type: article metadata_visibility: show title: Головні аспекти педагогічної інтеграції language: ukraine abstract: Обговорюється парадигмальна освітня революція, яка розпочалася в рамках постіндустріального суспільства і зараз перебуває в стадії формування основних її елементів і формулювання завдань освітнього розвитку, оскільки в її рамках відбудеться перетворення сфери освіти на основну форму життєдіяльності людини і суспільства та повна переорієнтація освітньої діяльності на забезпечення умов для саморозвитку особистості, гармонізацію відносин у суспільстві та забезпечення умов виживання людства. Розглядаються головні аспекти педагогічної інтеграції як певного шляху до побудови інтегративної педагогічної парадигми. keywords: : парадигмальна освітня революція, постіндустріальне суспільство, модернізація освіти, творчі можливості, саморозвиток особистості creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 publication: Prosopon. Institut Studiow Miedzynarodiwy I Edukacii w Warszawie number: 7 pagerange: 83-89 refereed: TRUE referencetext: Богословский В.И. Наука в педагогическом университете: вопросы методологии, теории и практики / Под ред. В.И. Богословского / В.И. Богословский, В.А. Извозчиков, М.Н. Потемкин. – СПб.: Изд-во СПбГУ, 2000. – 236 с. 2. Водовозова С.Я. Сделаем шаг к успеху. Акмеологическая технология успешного воспитания, обучения и развития / С.Я. Водовозова. – СПб. : Издательский дом "Книжный мир", 2009. – 302 с. – С. 49. 3. Енциклопедія освіти / Академія пед.наук України; гол.ред. В.Г. Кремень – К.: ЮРІНКОМ ІНТЕР, 2008. – 1040 с. – С. 356 4. Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения в двух томах / Я. А. Коменский. – М. : Педагогика, 1982. – Т. 2. – 576 с. – С. 505. 5. Лутай В.С. Філософія сучасної освіти : Навчальний посібник / В. С. Лутай. – К. : Центр “Магістр-S” Творчої спілки вчителів України. – 1996. – 256 с. – С. 2. 6. Романенко М. І. Соціальні та парадигмально-когнітивні детермінанти розвитку сучасної освіти : автореф. дисертації на здобуття наукового ступеня докт. філософ. наук. – 09.00.10 – "Філософія освіти" / М.І. Романенко. – Дніпропетровськ, 2003. – 33 с. 7. Романенко М.І. Освітня парадигма: генезис ідей та систем / М.І. Романенко. – Д.: Видавництво “Промінь”, 2000. – 160 с. 8. Романенко М.І. Філософія освіти: історія і сучасність / М.І. Романенко. – Дніпропетровськ: Промінь, 2001. – 178 с. 9. Тюплина И.А. К вопросу о философской парадигме образования / И.А. Тюплина // Современная наука и совершенствование учебно-воспитательного процесса в ВУЗе и школе: Тезисы докладов XXXIV научной конференции преподавателей МГПИ / Под ред. З.М. Утелебаева. Магнитогорск: Изд-во МГПИ, 1996. – С. 78–79. citation: Вознюк, О. В. (2014) Головні аспекти педагогічної інтеграції. Prosopon. Institut Studiow Miedzynarodiwy I Edukacii w Warszawie (7). с. 83-89. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22869/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%89%D0%B0_2015.PDF