%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Максимчук, Ірина %D 2016 %F zu2:22990 %I Житомир : ФОП Євенок О. О. %J Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич %K педагогічна майстерність, розвивальний, розважальний, рекреаційний, акмеологічний компонент; гальмування, плато-фаза, стрибкоподібні моменти розвитку; взаємодія факторів. %N 1 %P 117-123 %T Експериментальна перевірка моделі розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури %U http://eprints.zu.edu.ua/22990/ %X Метою цієї статті є забезпечити процес формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя фізичного виховання. У статті досліджуються методи перевірки результатів експериментальної моделі підвищення педагогічної майстерності майбутнього вчителі фізичної культури в рамках проведеного експерименту; формулюються й доводяться тези про наявність фаз такого розвитку, факторів, що сприяють і заважають набуттю професії. Важливим результатом було визнання незавершеності процесу удосконалення педагогічної майстерності у майбутнього вчителя фізичної культури. Статистичні дані засвідчують гальмування початкового зростання педагогічної майстерності у студентів за умов запровадження експериментального навчання, якісний стрибок на наступній фазі й перехід у плато-фазу з повільною саморегулювальною динамікою на етапі перших років практичної діяльності. Результати експерименту свідчать про все більше зростання розвивального, розважального, рекреаційного та акмеологічного (досягнення) компоненту особистості, при чому резистентність молодих спеціалістів, що вдосконалюють педагогічна майстерність подібна до учнівської (самовдосконалення, відкритість, зацікавленість).