eprintid: 22991 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/02/29/91 datestamp: 2016-12-26 22:44:06 lastmod: 2016-12-26 22:44:06 status_changed: 2016-12-26 22:44:06 type: article metadata_visibility: show title: Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання language: ukraine abstract: Метою цієї статті є експериментально перевірити процес формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Формувальний етап педагогічного експерименту був спрямований на виявлення характеру динаміки (позитивна, негативна, стабільності) під час формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання в умовах апробації змісту і механізмів реалізації концептуальної моделі, а також на обґрунтування технологій діагностики і розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів. keywords: валеологія, формування компетентності, експериментальна перевірка, діагностика, фізичне виховання, вчитель, модель. creators_name: Максимчук, Борис ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2016-11 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич number: 1 publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. pagerange: 109-116 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Максимчук, Борис (2016) Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (1). с. 109-116. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22991/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA%D0%91.pdf