eprintid: 23025 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/30/25 datestamp: 2016-12-28 12:38:06 lastmod: 2016-12-28 12:38:06 status_changed: 2016-12-28 12:38:06 type: article metadata_visibility: show title: Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування language: ukraine abstract: У даній статті обґрунтовано важливість маркетингових досліджень на ринку страхових послуг. Визначено та проаналізовано основні показники функціонування ринку добровільного медичного страхування. Розглянуто доцільність використання інтегральних показників для комплексного аналізу ринку страхування. Розроблено відносні показники рівня розвитку ринку добровільного медичного страхування та проведено їх нормування. Запропоновано та обґрунтовано еталонні значення відносних показників. Розраховано та проаналізовано інтегральний показник рівня розвитку ринку добровільного медичного страхування. Визначено інтервали які характеризують рівень розвитку ринку добровільного медичного страхування. Дана оцінка сучасному ринку добровільного медичного страхування на основі інтегрального показника. Виявлено проблеми та напрями розвитку ринку медичного страхування. Результати дослідження можуть бути використані як у подальшому вивчені ринку добровільного медичного страхування, так і інших ризикових видів страхування. creators_name: Ніколаєнко, С. М. ispublished: pub subjects: H1 subjects: HB divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Економіка. Управління. Інновації number: 3 (18) refereed: TRUE issn: 2410-3748 citation: Ніколаєнко, С. М. (2016) Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування. Економіка. Управління. Інновації (3 (18)). ISSN 2410-3748 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23025/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf