relation: http://eprints.zu.edu.ua/23100/ title: Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики creator: Задорожна, Ольга creator: Бунєєва, Вікторія subject: AZ Історія науки. Гуманітарні науки description: У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною. publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. date: 2016-12 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/23100/1/%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0.pdf identifier: Задорожна, Ольга, Бунєєва, Вікторія (2016) Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). с. 314-318. ISSN 2071-5285 language: ukraine