%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Задорожна, Ольга %A Бунєєва, Вікторія %D 2016 %F zu2:23100 %I Житомир : ФОП Євенок О. О. %J Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич %K спортивний маркетинг, Інтернет-маркетинг, Інтернет-ресурси. %N 2 %P 314-318 %T Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики %U http://eprints.zu.edu.ua/23100/ %X У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною.