eprintid: 23100 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/02/31/00 datestamp: 2017-01-03 06:06:01 lastmod: 2017-01-03 06:06:01 status_changed: 2017-01-03 06:06:01 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною. keywords: спортивний маркетинг, Інтернет-маркетинг, Інтернет-ресурси. creators_name: Задорожна, Ольга creators_name: Бунєєва, Вікторія ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2016-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич number: 2 publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. pagerange: 314-318 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Задорожна, Ольга, Бунєєва, Вікторія (2016) Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). с. 314-318. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23100/1/%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0.pdf