%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Козина, Жаннета %A Кржемински, Марек %D 2016 %F zu2:23104 %I Житомир : ФОП Євенок О. О. %J Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич %K школярі, вміння, навички, легка атлетика, психофізіологічні можливості. %N 2 %P 59-68 %T Развитие психофизиологических возможностей при формировании спортивных двигательных навыков школьников старших классов с использованием межпредметных связей и информационных технологий %U http://eprints.zu.edu.ua/23104/ %X Мета роботи полягала в експериментальному обгрунтуванні застосування інтегральної методики розвитку рухових умінь і навичок з використанням міжпредметних зв’язків та інформаційних технологій на рівень психофізіологічних можливостей школярів. Проведене дослідження показало доцільність застосування розробленої методики для підвищення якості психофізіологічних процесів школярів старших класів. Одним з основних елементів впливу розробленої методики на психофізіологічні показники був акцент на свідоме сприйняття елементів навчального процесу, зокрема, активізація образного сприйняття елементів техніки бігу, стрибків, метань і застосування інформаційних технологій для реалізації міжпредметних зв’язків при формуванні рухових умінь і навичок школярів старших класів.