%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Остапенко, Юрій %A Остапенко, Валентина %D 2016 %F zu2:23117 %I Житомир : ФОП Євенок О. О. %J Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич %K психофізіологічна підготовка, професійно-прикладна фізична підготовка, студенти. %N 2 %P 79-84 %T Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю %U http://eprints.zu.edu.ua/23117/ %X У статті надано результати аналізу професіографічних досліджень, що висвітлюють професійно важливі якості фахівців економічного профілю. Розроблено критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів-юнаків ННІБТ «УАБС» віком 17–19 років за 5-бальною сигмовидною шкалою. Проаналізовано отримані результати за тестами психофізіологічної підготовленості. Виявлено те, що більше 50% обстежених студентів мають середній та нижче за середній рівень розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей. Використання цієї методики дозволяє отримати кількісну оцінку рівня професійної психофізіологічної готовності студентів вищого навчального закладу до майбутньої професійної діяльності, надає можливість своєчасно корегувати навчальний процес з фізичного виховання.