eprintid: 23117 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/02/31/17 datestamp: 2017-01-03 07:34:26 lastmod: 2017-01-03 07:34:26 status_changed: 2017-01-03 07:34:26 type: article metadata_visibility: show title: Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю language: ukraine abstract: У статті надано результати аналізу професіографічних досліджень, що висвітлюють професійно важливі якості фахівців економічного профілю. Розроблено критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів-юнаків ННІБТ «УАБС» віком 17–19 років за 5-бальною сигмовидною шкалою. Проаналізовано отримані результати за тестами психофізіологічної підготовленості. Виявлено те, що більше 50% обстежених студентів мають середній та нижче за середній рівень розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей. Використання цієї методики дозволяє отримати кількісну оцінку рівня професійної психофізіологічної готовності студентів вищого навчального закладу до майбутньої професійної діяльності, надає можливість своєчасно корегувати навчальний процес з фізичного виховання. keywords: психофізіологічна підготовка, професійно-прикладна фізична підготовка, студенти. creators_name: Остапенко, Юрій creators_name: Остапенко, Валентина ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2016-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич number: 2 publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. pagerange: 79-84 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Остапенко, Юрій, Остапенко, Валентина (2016) Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). с. 79-84. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23117/1/%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf