%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Пасічник, Вікторія %A Пітин, Марьян %D 2016 %F zu2:23118 %I Житомир : ФОП Євенок О. О. %J Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич %K гра, класифікація, дошкільний вік, фізичне виховання. %N 2 %P 319-326 %T Проблема класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/23118/ %X У статті розглянуто проблему класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід багатьох вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо класифікації ігрових засобів (ігор, ігрової діяльності). Окреслено суттєві ознаки щодо класифікації ігрової діяльності історичного, теоретичного та методичного змісту. Зазначено, що при значній кількості підходів до класифікації ігрових засобів, вони здебільшого неузгоджені між собою, а в окремих випадках мають певні суперечності.