eprintid: 23212 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 5856 dir: disk0/00/02/32/12 datestamp: 2017-01-07 17:34:31 lastmod: 2017-01-07 17:34:31 status_changed: 2017-01-07 17:34:31 type: book_section metadata_visibility: show title: Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності language: ukraine keywords: контекстна підготовка, проблемно-ситуаційний підхід, викладач вищої школи, самоорганізація creators_name: Мирончук, Н. М. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2016 publisher: Вид-во "Рута" pagerange: 254-261 pages: 400 refereed: TRUE book_title: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. citation: Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", с. 254-261. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23212/1/%D0%9C%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9D.%D0%9C._%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%B5%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf