relation: http://eprints.zu.edu.ua/23271/ title: Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності creator: Загурська, І. С. creator: Ткачук, О. Р. subject: BF Психологія description: Результатом теоретичного аналізу проблеми сприймання підлітками вчителів стало виокремлення таких основних його чинників як рівень соціальної рефлексії, особливості образу «Я», цінності та попередній досвід взаємодії з вчителями. Результати емпіричного дослідження показали, що образ справедливого вчителя в уявленні учнів з високим рівнем навчальної успішності складається із взаємопов’язаних конструктів моральнісного та діяльнісного змісту, що відображають особливості навчальної діяльності. В уявленні учнів з низьким рівнем навчальної успішності справедливий вчитель постає як такий, що орієнтований на міжособистісне спілкування (переважання оцінних конструктів моральнісного змісту). publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка date: 2016-06-23 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/23271/1/Zagurska_Tkachuk_The%20role%20of%20value%20interaction%20in%20perception%20of%20just%20teacher%20by%20juveniles%20with%20high%20and%20low%20level%20of%20academic%20success.pdf identifier: Загурська, І. С., Ткачук, О. Р. (2016) Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (12). с. 100-107. ISSN 2072-4772 language: ukraine