%0 Journal Article %@ 2072-4772 %A Загурська, І. С. %A Ткачук, О. Р. %D 2016 %F zu2:23271 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %J Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України %K ціннісна взаємодія, образ вчителя, справедливість, моральнісні і діяльнісні цінності %N 12 %P 100-107 %T Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності %U http://eprints.zu.edu.ua/23271/ %V 6 %X Результатом теоретичного аналізу проблеми сприймання підлітками вчителів стало виокремлення таких основних його чинників як рівень соціальної рефлексії, особливості образу «Я», цінності та попередній досвід взаємодії з вчителями. Результати емпіричного дослідження показали, що образ справедливого вчителя в уявленні учнів з високим рівнем навчальної успішності складається із взаємопов’язаних конструктів моральнісного та діяльнісного змісту, що відображають особливості навчальної діяльності. В уявленні учнів з низьким рівнем навчальної успішності справедливий вчитель постає як такий, що орієнтований на міжособистісне спілкування (переважання оцінних конструктів моральнісного змісту).