%0 Journal Article %@ 2311-8466 %A Кирильчук, І. В. %D 2016 %F zu2:23277 %I Південний науковий Центр НАПН України %J Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України %K здібності, суб’єктність, навчальний процес, цінності, підлітковий вік. %N 5 %P 184-188 %T Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці %U http://eprints.zu.edu.ua/23277/ %X У статті розглядаються особливості формування суб’єктності учня в молодшому підлітковому віці. Представлено результати дослідження складових суб’єктності молодшого підлітка, що визначають успіш- ність соціалізації його на етапі переходу в середню школу. Обґрунтовано, що формування суб’єктності учня в підліковому віці – безперервний динамічний процес, який відображає рівень активності підлітка, його відпові- дальності, вибірковості, ставлення до себе, учбової діяльності. Стосунки з учителем та однокласниками спо- нукають молодшого підлітка до саморозвитку, до усвідомлення своєї самоцінності і цінності іншої людини.