eprintid: 23277 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/32/77 datestamp: 2017-01-13 21:57:04 lastmod: 2017-01-13 21:57:04 status_changed: 2017-01-13 21:57:04 type: article metadata_visibility: show title: Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці language: ukraine abstract: У статті розглядаються особливості формування суб’єктності учня в молодшому підлітковому віці. Представлено результати дослідження складових суб’єктності молодшого підлітка, що визначають успіш- ність соціалізації його на етапі переходу в середню школу. Обґрунтовано, що формування суб’єктності учня в підліковому віці – безперервний динамічний процес, який відображає рівень активності підлітка, його відпові- дальності, вибірковості, ставлення до себе, учбової діяльності. Стосунки з учителем та однокласниками спо- нукають молодшого підлітка до саморозвитку, до усвідомлення своєї самоцінності і цінності іншої людини. keywords: здібності, суб’єктність, навчальний процес, цінності, підлітковий вік. creators_name: Кирильчук, І. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України number: 5 publisher: Південний науковий Центр НАПН України pagerange: 184-188 refereed: FALSE issn: 2311-8466 citation: Кирильчук, І. В. (2016) Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). с. 184-188. ISSN 2311-8466 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23277/1/29.pdf