%0 Journal Article %@ 2311-8466 %A Шапран, Т. М. %D 2016 %F zu2:23283 %I Південний науковий Центр НАПН України %J Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України %K внутрішньоособистісний конфлікт, юнацький вік, кататимно-імагінативний метод, сим- волдрама, мотив, метод семантичного диференціалу %N 5 %P 256-261 %T Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку %U http://eprints.zu.edu.ua/23283/ %X У статті розглянуто різні підходи до визначення змісту поняття «внутрішній конфлікт». У межах гли- бинної психології, в межах біхевіористичної школи, гуманістичної психології та екзистенціального напрямку психології. У статті подано результати емпіричного дослідження роботи з внутрішніми конфліктами юнаків. Обґрунтовано доцільність використання кататимно-імагінативного методу (символдрами) у роботі з внутрішніми конфліктами осіб юнацького віку. Виявлено та описано закономірності пропрацювання внутріш- ноособистісних конфліктів особами юнацького віку за допомогою мотивів символдрами.