relation: http://eprints.zu.edu.ua/23302/ title: Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства creator: Вікарчук, О. І. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: У реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них. publisher: ЖДТУ date: 2016 type: Розділ книги type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/23302/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84_%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%282%29.PDF identifier: Вікарчук, О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, с. 162-175. language: ukraine