eprintid: 23302 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/33/02 datestamp: 2017-01-16 08:27:09 lastmod: 2017-01-16 08:31:58 status_changed: 2017-01-16 08:27:09 type: book_section metadata_visibility: show title: Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства language: ukraine abstract: У реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них. creators_name: Вікарчук, О. І. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2016 date_type: published publisher: ЖДТУ pagerange: 162-175 refereed: TRUE book_title: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін citation: Вікарчук, О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, с. 162-175. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23302/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84_%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%282%29.PDF