eprintid: 23325 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/33/25 datestamp: 2017-01-17 13:10:51 lastmod: 2017-01-17 13:10:51 status_changed: 2017-01-17 13:10:51 type: article metadata_visibility: show title: Вплив дефіциту на поведінку споживача language: ukraine abstract: Дана стаття присвячена аналізу впливу дефіциту товару на споживацьку поведінку та на особливості сприймання споживчих якостей дефіцитного товару. Розглянуто та піддано критичному аналізу питання впливу дефіциту на поведінку споживача в межах економічної теорії, теорії реактивного опору та теорії товару. Зазначено відмінності в поясненні впливу дефіциту на поведінку в економічній та психологічній науках. Експериментально доведено вплив дефіциту, як ізольованого фактору, на поведінку споживача та вплив дефіциту на сприймання споживчих якостей товару. keywords: попит на товар; дефіцит товару; економічна теорія; теорія реактивного опору; теорія товару; «раціональна людина»; економічна наука; психологічна наука; ціна; якість; маніпулювання; свобода. creators_name: Кулаковський, Т. Ю. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки number: 3 (77) publisher: Житомирський державний технологічний університет pagerange: 71-79 refereed: FALSE issn: 1728-4236 citation: Кулаковський, Т. Ю. (2016) Вплив дефіциту на поведінку споживача. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (3 (77)). с. 71-79. ISSN 1728-4236 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23325/1/Vzhdtu_econ_2016_3_12.pdf