<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті педагогічної інноватики"^^ . "У статті проаналізовано роль інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до інноваційної педагогічної діяльності та їх переваги перед традиційними технологіями у викладанні предметів гуманітарного циклу."^^ . "2007" . . "35" . . "Вид-во ЖДУ ім. І.Франка"^^ . . . "Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка"^^ . . . "20766173" . . . . . . . "О. А."^^ . "Зимовець"^^ . "О. А. Зимовець"^^ . . . . . . "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті педагогічної інноватики (PDF)"^^ . . . . . . "67.pdf"^^ . . . "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті педагогічної інноватики (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті педагогічної інноватики (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті педагогічної інноватики (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті педагогічної інноватики (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #2335 \n\nВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті педагогічної інноватики\n\n" . "text/html" . . . "LB2300 Higher Education"@en . "LB2300 Вища освіта"@uk . .