eprintid: 23362 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/33/62 datestamp: 2017-01-23 12:35:00 lastmod: 2017-01-23 12:35:00 status_changed: 2017-01-23 12:35:00 type: article metadata_visibility: show title: Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу language: ukraine creators_name: Тарнавська, Н. П. creators_name: Своякова, Л. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП «Левковець» refereed: TRUE referencetext: 1. Ладивір С. О., Стадник Г.А. Розвиток пізнавальної активності дітей у процесі їхнього спілкування з батьками // Психологія. - К.: Рад. школа, 1990. - Вип. 34. - С. 53–59. 2. Ладивір С.О. Розвивальні можливості дослідницького методу навчання дошкільників / С.О. Ладивір // Актуальні проблеми психології. Психологія розвитку дошкільника. Збірник наукових статей Т. ІV. Вип. ІV. - К., 2007. - с. 96-97. 3. Леушина А. М. Формирование элементарных математических представлений у детей дошкольного возраста- М.: Просвещение, 1984. – 204 с. 4. Формирование элементарных математических представлений у дошкольников: Учебное пособие доля студентов педагогических институтов / Р. Л. Березина, З. А. Михайлова, Р. Л. Непомнящая; Под ред. А. А. Столяра. – М.: Просвещение, 1988. – 303 с. 5. Тарунтаєва Т.В. Розвиток елементарних математичних уявлень у дошкільників. - 2-е видавництво, випр. - М., 1980. – 64 с. 6. Щербакова К. Й. Теорія і методика математичного розвитку. 2005. Євр. Університет. – 262 с. citation: Тарнавська, Н. П., Своякова, Л. В. (2015) Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23362/1/2.PDF